pirmdiena, 2011. gada 2. maijs

Lielā talka un Rīgas pašvaldība - divas nesavienojamas lietas

Mani nedaudz  nošokēja kāda lieta saistība ar lielo talku un Rīgas domi, protams ja pareizi saprotu abas šī slietas nav nekādi saistītas.

Mani vairāk ieinteresēja kāda vieta netālu no manas dzīvesvietas, kur ziemas sezonā tika vests Rīgas ielu sniegs. Protams tas viss būtu ok, jo sniegs bija daudz un es pat neko nepārmetu par to ka naktīs nevarēju gulēt dēļ traktoriem u.t.t, kas jādara jādara.

Pienāca silts laiks, sniegs izkusa "mēsli" palika, mana pēdējā naivā cerība bija, ka Rīgas dome kopā ar talku satīrīs to ko paši ir apzināti piemēslojuši. Nu kaut kā nesmuki sanāk, paši labi zinādāmi piecūko un pēc tam neliekas ne zinis, bet protams talkas laikā sapratu, tā ir tikai naiva mana cerība, ka kaut kas tiks sakopts.

var jau būt ka es kļūdos un šī ir kāda privāta teritorija, tādēļ arī pašvaldība neliekas ne zinis, bet tad ir jautājums kāda velna pēc ir jāved sniegs uz privātīpašumu? Attiecīgi ja tas ir privātīpašums vai nu saimniekam ir maksāta nauda, vai arī tas tikai darīts nelegāli?



Pilna izmēra attēls: http://min.us/ln1OPE

Īsāk sakot nesaprotu kādēļ, ir apzināti jātaisa jaunas "miskastes" klusiņām nevienam neredzot un pēc tam jāizliekas par labdariem? Paši atvainojos par izteicienu "piedirsāt" paši varējāt prasties kauna un arī satīrīt

Lai jums jauka diena!

1 komentārs: