piektdiena, 2011. gada 29. aprīlis

Ieraksti komentāriņu, Lovīte

Kļūšu rupjšs. Bļin es it kā nojautu ka ir kāda saujiņa „īpaši” apdāvināu cilvēku kurus man nekad neizprast, bet es nedomāju ka šie cilvēki ir tik nospiedošs pārsvar sociālajos tīklos. Es vienkārši nespēju saprast vai patiesi liela daļa jauniešu ir tik debīli? Tas ir reāls jautājums, kuru esmu izsecinājis no saviem novērojumiem. Pirmkārt jau cilvēkiem, lai cik tas dīvani nebūtu ir slinkums lasīt un saprast pat angliski rakstītus virsrakstus – kas notiek? Intereses pēc dažus ierakstu tulkoju latviski un jūs neticēsiet, atsaucība bija daudz lielāka nekā šim pašam tekstam angliski. Otrs jautājums, nekad nesapratīšu pēc kādiem principiiem lielākā daļa jauniešu dalās informācijā ar saviem draugiem – respektīvi, kā Tu vari ieteikt saviem paziņām izlasīt vai apskatīt kaut ko, ja pats neesi to pat redzējis (šis secinājusm arī no personīgās pieredzes, kā var būt ieteikumi, ja tanī pat laikā raksta statistikā rēgojas apaļa nulle??? Man tas nav izprotams) Turpinam tālāk, ar nožēlu jāatzīst, ka pats nespēju izdomāt kaut ko tik trulu lai tas patiktu jauniešu masām, savukārt šie paši cilvēki kāpj uz vien un tā paša grābekļa atkal un atkal, ja viņiem pat ar karotīti iebaro „re tas jau ir bijis, šeit un šeit un nemaz ne tik sen” tāpat jēgas nekādas.

Es vienkārši nesaprotu, mēs te varam brēkt par politiku, nodokļiem globālām lietām u.t.t bet tajā pat laikā jauniešiem ir svarīgāk, lai viņiem būtu vairāk komentāru albūmā, pie tam ja Tu uzraksti ko sakarīgu vai pamatotu kritiku (atvainojos, bet uzskatu ka vismaz 90% no bildēm kuras ikdienā skatos dažādos sociālajos tīklos ir totāls mēsls) kļūsti par nācijas ienaidnieku, tiek pieņemti komentāri, ne vairāk kā 3 vārdu garumā (laikam vairāk šie ļautiņi nespēj uztvert vienā teikumā) un vēl tie debīlie smaidiņi.

Ja pirms kāda laika vēl mani draugi pasmējās, kad kādā sarunā paspruka termins, vispārēja debilizācija, tad tagad paskatoties uz visu tā no malas tas vairs nemaz nešķiet uzjautrinoši. Mani šokē tas, ka ir cilvēki kuri līdz filmas par japānas katastrofu nemaz nenojauta kas tur ir noticis, bet vēl vairāk mani biedē ka ir milzīgs daudzums jauniešu kuri noteikti vēl tagad neko tādu nezin.

Vēl nesen kaut kur pa ausu galam lasīju par labākajiem daudzsološajiem hiphopa maksliniekiem, ārprāts. Ja tie ir mākslinieki tad es esmu nēģeris, intereses pēc mēģināju noklausīties pa dziesmai no katra „māklsinieka” – nesanāca, neizturēju pat pa pantiņam. Nožēlojami

Žēl, šķiet ka nāksies mest akmeni izglītības sistēmas lauciņā, es pabeidzu kādu skolu (kura diemžēl nu jau ir slēgta – strukturālo reformu dēļ) un šī skola deva ļoti daudz, varētu teikt paplašināja skolēnu redzes loku  plašāk par komenrāriem draugiem albūmos, bet kas notiek tagad?

Labi šim vakaram pietiks, paturpināšu kādu citu dienu, kad man šie murdulaki ar saviem dīvainajiem lūgumiem un ieteikumiem atkal būs līdz kaklam, tāpat zinu ka nevien no viņiem nav spējīgs tik garu tekstu izlasīt un saprast – bet ja tomēr kāds atrodas „ieraksti komentāriņu” :D :D

Lai Jums jauks vakars

3 komentāri:

  1. Es par angliskajiem uzrakstiem-mes dzivojam Latvija. Kapec man jalasa angliski. Un ne visi perfekti mak anglu valodu. ja agrak mes bijam parkrievojusies, tad tagad mes esam parangliskojusies. Paej pa Rigas ielam, uz veikaliem , uz kafeinicam tadi stulbi uzraksti anglu valoda. Kapec man latvietei jalauza sava galva un jadoma ko tas nozime-man to nevajag. Vienreiz eju gar izsmalcinatu ellas veikalu, kaut kads anglisks uzraksts uz veikala. Butu iegajusi, bet radas ieksejs protests-nu tad sedi taja tuksaja anglu veikala.Mes nemakam uzrunat savus pircejus.
    Par jauniesiem -okey, tev drosi vien taisniba-ir daudz gudri jauniesi, bet ir slanis ka nerubi neko, raksta tikai rupjibas, un to ar kludam.
    tev-jamacas rakstit isak,isak noformulet domu.

    AtbildētDzēst
  2. Mani fascinē citēšu "vispārēja debilizācija", bet nepiekrist ar nevaru. Tomēr uzskatu, ka tas "latvijai" most likely ir vienkārši standarts, kas aizsācies teju nesenajos face*.*v un tais pašos draugos. That's why I prefer facebuku! Daudz jau ar ir atkarīgs no ļautiņu draugu lokiem šais sociālajos tīklos. Nav jau iespējas influencēties, ja sociālajos tīklos sevi aprobežo tik ar "personīgi pazīstu šo personu" un ar šo es bieži sastopos, ka citi smej o tev tur tik daudz draugu un tu pat viņus nezini - visus nezinu, toties grābju foreign sociālo dzīvi kabatā. Kaut kā tā.

    AtbildētDzēst
  3. Še Tev komentāriņš - izlasīju :D
    bet pa nopietno... interesanti... liek aizdomāties par lietām, kuras ikdienā nemanu tik ļoti, jo vnk nepievēršu tam uzmanību...

    AtbildētDzēst